SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)

Zaangażowanie działów marketingu czy PR polskich firm w sprzedaż jest nadal wysokie, ale nie dominuje już tak ich aktywności. Wciąż brakuje odwagi na eksperymenty czy stosowanie innowacyjnych rozwiązań, a ewentualna świadomość światowych trendów nie przekłada się na ich stosowanie. Zwiększa się natomiast liczba działów marketingu i PR niemierzących efektów swoich działań. Ciągle więc trwa ułuda budowania wielkich strategii firm w oparciu o marketing - wynika z badań PMR Research i ComPress Publishing.

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
junior brand manager
Większość agencji też nie słyszała o inbound marketingu, tylko czyta zachodnie blogi i po raz kolejny każe klientom kopiować coś, czego nie sprawdziła w praktyce. Branża musi zrozumieć, że pełni rolę służebną albo partnerską wobec klientów a działa się w oparciu o efekty - albo brand marketingowe, albo leadowe. A ewangelistom rozwiązań niesprawdzonych w praktyce na własnej skórze, wciskającym sprzedażowe hasła typu storytelling (ludzie lubią historie? wow, za Homera tez lubili), grywalizacja (wow, lubimy gry i zabawy, naprawdę?), kody QR (nie działają, ale następny rok będzie już na pewno rokiem kodów), big data (nieee, może jednak small) dziękujemy i radzimy się "doedukować".
odpowiedź
User
Newsman
- Jakie będą wyniki badań?
- Aaaa to zależy ile zapłaci ten, kto zleca badania. Jak zapłaci dobrze, to i wyniki będą dobre.
odpowiedź