SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat najwięcej, N mniej - ile operatorzy tv-net wydali na reklamę w tv?

W ub.r. wśród czołowych dostawców telewizyjno-internetowych zdecydowanie najwięcej na reklamę w telewizji przeznaczył Cyfrowy Polsat. Mocno wzrosty wydatki w tym zakresie Dialogu, UPC i Canal+ Cyfrowego, a spadły w przypadku Grupy ITI.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat najwięcej, N mniej - ile operatorzy tv-net wydali na reklamę w tv?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
barbaroza
polsat wydał na reklamę prawie dwa razy tyle co iti- moim zdaniem zdecydowanie lepiej by wyszli gdyby zainwestowali tę kasę w rozwój treści programowych, by móc czymś konkurować z innymi platformami. taka enka oferuje 104 kanały po polsku w tym 34 w HD. I tutaj niestety polsat wychodzi słabo.
odpowiedź