SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czas spędzony przy darmowych kanałach wzrósł o 70 proc.

Rewolucja streamingowa w Stanach Zjednoczonych przyspiesza. Badająca preferencje odbiorców firma Inscape przedstawiła dane pochodzące z milionów inteligentnych telewizorów firmy Vizio. Wynika z nich, że w II kwartale br. czas spędzony przy kanałach nadawanych w modelu FAST wzrósł o 70 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: Czas spędzony przy darmowych kanałach wzrósł o 70 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yeti
Ja wolę zapłacić i nie oglądać tych cholernych reklam. W takim modelu funkcjonuje MTV. I moim zdaniem wszystkie stacje muzyczne powinny na ten model przejść.
odpowiedź