SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czego klienci oczekują od marek? Wysokiej jakości obsługi i sprawnej reklamacji

Klienci coraz częściej oceniając marki, z których korzystają, zwracają uwagę nie tylko na wysoką jakość obsługi czy sprawny proces reklamacji, ale także na gesty wychodzące poza procedury, świadczące o bardziej ludzkim obliczu marki - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Dołącz do dyskusji: Czego klienci oczekują od marek? Wysokiej jakości obsługi i sprawnej reklamacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
Klienci na ogół wiedzą, czego chcą a najlepszym sposobem na pozyskanie klienta i utrzymanie go jest zaoferowanie mu najwyższej jakości obsługi klienta. A to oferują systemy typu CRM np. CRM Kamflex, który pomaga w podtrzymywaniu pozytywnej relacji z klientem, służy jako dobry program do reklamacji, fakturowania i wystawiania dokumentów i dzięki dopasowanym modułom wpływa na efektywność i sprawność, co pomaga w spełnieniu oczekiwań klienta. Reklamacja to aż 24% odpowiedzi ankietowanych, więc chyba warto zadbać o program, który jest wielofunkcyjny i pozwala na poprawienie procesu reklamacji? Naprawdę polecam a więcej o systmie Kamflex można znaleźć tutaj: https://kamflex.pl/
odpowiedź