SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie popularność darmowych i tańszych serwisów VoD z reklamami

Choć serwisy streamingowe zdobyły popularność m.in. dzięki treściom bez reklam, to coraz większą popularnością cieszą się darmowe platformy, które je emitują i tańsze pakiety z reklamami. Z badania Hub Entertainment Research TV Advertising: Fact vs. Fiction wynika, że w II kwartale br. z tych pierwszych usług korzystało 55 proc. amerykańskich konsumentów.

Dołącz do dyskusji: Rośnie popularność darmowych i tańszych serwisów VoD z reklamami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
Dzień dobry,
Wchodząc w raport do którego odwołujecie się na początku artykułu nie mogę znaleźć danych o których mówicie w następującym akapicie: "Z badania wynika, że jeśli liczba reklam przekroczy 6-10 w ciągu pół godziny, odsetek osób niezadowolonych z tego powodu zaczyna rosnąć z 25 proc. w przypadku 5 i mniej reklam do 36 proc. w przypadku 6-10 spotów i 46 proc. w przypadku 11 lub więcej reklam. Podobnie wygląda sytuacja z długością przerw reklamowych. 33 proc. widzów uważa minutową przerwę reklamową za zbyt długą, 41 proc. blok reklamowy trwający 90 sekund, a 48 proc. subskrybentów negatywnie odbiera 2-minutową i dłuższą przerwę."
Na jakiej podstawie zostały przedstawione powyższe dane? Co to za raport?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
odpowiedź