SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Sieć reklamowa DDB Worldwide poinformowała o uruchomieniu globalnie projektu pod nazwą „The Phyllis Project”. Ta nowa globalna inicjatywa ma na celu zwiększenie liczby kobiet na kierowniczych stanowiskach kreatywnych w tym roku w każdym regionie świata, w którym działa ta sieć reklamowa.

Dołącz do dyskusji: DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ten
Nie ważne, czy ma kompetencje, ważne, że kobieta. Śmierdzi dyskryminacją na kilometr.
odpowiedź
User
qq
na szczęście Polska nie jest tak zacofanym, pod tym względem, krajem, jak USA, Francja czy Holandia. u nas, w polskich firmach liczą się kompetencje. szczególnie w branży PR, reklama, mktng i nie ważne jaka jest pełć czy preferencje;-) i i tak Kobiety rządzą - na szczęście (i nieszczęście)
odpowiedź