SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dla Polaków cena najważniejsza, nie czytamy etykiet i wskazówek producentów

Polacy nie czytają etykiet, a jeśli nawet zdarzy im się rzucić na nie okiem, nie rozumieją przeczytanych informacji – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości „Czyste piękno”. Konsumenci nie wiedzą też, na co zwracać uwagę i jak wybierać wartościowe produkty. Głównym kryterium wyboru jest niska cena, atrakcyjne opakowanie i przywiązanie do marki.

Dołącz do dyskusji: Dla Polaków cena najważniejsza, nie czytamy etykiet i wskazówek producentów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
0011
Cytat: "Jeszcze się uczymy" :-) Raczej całe życie powinniśmy się uczyć.
odpowiedź