SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dlaczego w internetowej reklamie nie ma magii?

Eksperci, ale także sami twórcy, oceniają, że w internetowej reklamie nie ma magii. Internetowe kreacje są nudne, wręcz banalne. Dlaczego tak się dzieje - próbuje ustalić Mariusz Łukasik z Tense.pl.

Dołącz do dyskusji: Dlaczego w internetowej reklamie nie ma magii?

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:P
Jakie spoleczenstwo, takie reklamy...
odpowiedź
User
mario
Jakie społeczeństwo, tacy specjaliści...
Jacy specjaliści, takie artyluły...
odpowiedź