SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dorota Wellman i Karol Okrasa reklamują książki o rybach w promocji Lidla (wideo)

Lidl Polska zaczyna trzecią promocję, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kulinarną. Jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami - kucharz Karol Okrasa i dziennikarka Dorota Wellman. Wspiera to kampania reklamowa z ich udziałem autorstwa agencji GPD Agency, Mediacom Warszawa i 24/7 Communication.

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman i Karol Okrasa reklamują książki o rybach w promocji Lidla (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asd
Najdroższa książka o rybach w dziejach nowoczesnej Europy: cena min. 300 zł + 1 grosz.
odpowiedź