SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

442 tys. widzów „Down the road 3”, program podnosi oglądalność TTV

Trzeci sezon programu „Down the road” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 422 tys. widzów. Cykl ma wyraźnie wyższe udziały od średnich długookresowych wyników TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: 442 tys. widzów „Down the road 3”, program podnosi oglądalność TTV

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Korekta
W tekście o kobietach 16-49 i grupie 25-49. W tabelce o grupie 16-49 i kobietach 25-49.

Czy autor tekstu go przeczytałem przed publikacją?
Pytam, bo taki błąd jest rażący.
odpowiedź
User
Korekta
Cytat z powyższego artykułu:
" Z kolei w grupie 25-49 stacja jest czwarta. Również wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku 16-49 lat kanał zajmuje miejsce czwarte."

A w tabeli: grupa 16-49, kobiety mieszkające w miastach w wieku 25-49 lat.

Czy ktoś czyta co napisał przed publikacją?

Jak już usuwacie komentarze to moglibyście chociaż poprawki nanieść, które są konieczne.
odpowiedź