442 tys. widzów „Down the road 3”, program podnosi oglądalność TTV
Trzeci sezon programu „Down the road” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 422 tys. widzów. Cykl ma wyraźnie wyższe udziały od średnich długookresowych wyników TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: 442 tys. widzów „Down the road 3”, program podnosi oglądalność TTV
Czy autor tekstu go przeczytałem przed publikacją?
Pytam, bo taki błąd jest rażący.
" Z kolei w grupie 25-49 stacja jest czwarta. Również wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku 16-49 lat kanał zajmuje miejsce czwarte."
A w tabeli: grupa 16-49, kobiety mieszkające w miastach w wieku 25-49 lat.
Czy ktoś czyta co napisał przed publikacją?
Jak już usuwacie komentarze to moglibyście chociaż poprawki nanieść, które są konieczne.