SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży

W październiku 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Dołącz do dyskusji: Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jhh
to za rok zwijamy ?
odpowiedź
User
ww
W latach 90-tych w czwartki, chyba co 2 tygodnie, biegło się do kiosku po Bravo, z nadzieją na plakaty Kelly Family, artykuły o zespole. To były czasy!
odpowiedź