SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwa razy więcej na reklamy w telewizji na żywo. Najzyskowniejszy „Dzień dobry TVN”

W ciągu ostatnich czterech lat podwoił się udział programów na żywo - głównie informacyjnych, rozrywkowych i sportowych - we wpływach reklamowych polskich stacji telewizyjnych. Wśród konkretnych produkcji w br. zdecydowanie najwięcej zarobił z reklam „Dzień dobry TVN”, który wyprzedził produkcje Polsatu: „Nowy dzień” i „Taniec z gwiazdami”.

Dołącz do dyskusji: Dwa razy więcej na reklamy w telewizji na żywo. Najzyskowniejszy „Dzień dobry TVN”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl