SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie

Realizowane i udostępnianie przez Nielsena w USA wyniki badania Total Content Ratings mogą być przydatne dla nadawców i producentów kontentu, pokazując rzeczywisty potencjał wyceny ich pracy rozłożony w czasie. Daje to nowe możliwości monetyzowania content marketingu, product placementu - żyjącego dłużej z „realną” widownią - komentują dla Wirtualnemedia.pl Cezary Gadomski, Marta Michniewicz i Sergiusz Geller.

Dołącz do dyskusji: Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl