SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzienniki regionalne mniej z reklam. Media Regionalne w dół, ale Polskapresse w górę

W I połowie br. polskie gazety Polskapresse cennikowo zarobiły z reklam 6 proc. więcej niż rok wcześniej, za to dzienniki Mediów Regionalnych - 11 proc. mniej. Wśród konkretnych tytułów najwyższe wpływy zanotowały „Gazeta Pomorska” i „Express Ilustrowany”.

Dołącz do dyskusji: Dzienniki regionalne mniej z reklam. Media Regionalne w dół, ale Polskapresse w górę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s
PP zyskuje bo przejęła DP
odpowiedź