SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Akcja #DzienSzpilek zdobyła poklask w mediach

60 proc. artykułów w internecie poświęconych akcji #DzieńSzpilek butiku Moliera 2 miało pozytywny wydźwięk - podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM. Ekwiwalent reklamowy kampanii wyniósł prawie milion złotych.

Dołącz do dyskusji: Akcja #DzienSzpilek zdobyła poklask w mediach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
Bronią akcji, która spotkała się raczej z zażenowaniem u zwykłych ludzi i prawie nic nie dała marce, bo mało kto kojarzył akcję z marką. A fachowcy chwalą
odpowiedź
User
Ekta
Przecież to PRowy bubel roku.
Jeżdżenie na nieszczęściu innych
odpowiedź