SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dźwigaj tylko to, co kochasz” w reklamach Frisco.pl

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa internetowego supermarketu Frisco.pl, prowadzona pod hasłem „Dźwigaj tylko to, co kochasz”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja 4Frame.

Dołącz do dyskusji: „Dźwigaj tylko to, co kochasz” w reklamach Frisco.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof Pochucki
Sklep spożywczy online - ale to moja opinia - genialna sprawa. Zwłaszcza dla osób starszych, młodych rodziców lub dla tych, którzy pracują w nieregularnych godzinach. Jak mówi tytuł samej akcji - "Dźwigaj tylko to, co kochasz" - nie warto marnować życia na dźwiganie kartonów mleka, czy zgrzewek wody, skoro Frisko zapewnia poza konkurencyjnymi cenami także dostawę towaru do domu.
Wasze zadowolenie gwarantują opinie innych zadowolonych klientów. W tym mnie! ;)
odpowiedź
User
Matylda Koziel
ile ludzi tyle opinii tak na prawdę...
Według mnie, Frisco jako świeżość na polskim rynku dobrze się sprawuje.
Porównując tesko z wielolet im stażem, to tylko kwestia czasu aż Frisco usprawni swoje systemy i bęzie liderem.
odpowiedź
User
Wojtek Maciąg
Jako ojciec trójki dzieci tygodniowe zakupy to dla mnie prawdziwe wyzwanie! Tony napojów, owoców, warzyw, środków chemicznych, prawdziwa katorga. I jeszcze kolejki w sklepie z trzema małymi szkrabami, to dla kogoś o mocnych nerwach. Na szczęście z pomocą przyszło Frisco. Jeszcze nigdy nie robiłem zakupów tak tanio, szybko i bestresowo. W mojej opinii to raj, raj, raj.
odpowiedź