SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-Kiosk ze spadkiem wpływów i 594 tys. zł straty, tłumaczy to sezonowością sprzedaży

Firma E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) w trzecim kwartale br. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 3,5 proc. do 5,18 mln zł oraz 594 tys. zł straty netto (wobec 62 tys. zł straty rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: E-Kiosk ze spadkiem wpływów i 594 tys. zł straty, tłumaczy to sezonowością sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kora
Durne tłumaczenie. Sezonowosc moze sprawiac, ze wynik w III kwartale jest gorszy niz w II. Ale z tego powdu nie moze byc gorszy niz przed rokiem, bo wtedy sezonowosc tez byla. Pytanie ile w sprzedazy jest naprawde sprzedazy?
odpowiedź
User
Marian
Twiierdzenie o sezonowości sprzedaży to tylko usprawiedliwienie. Macie za drogą prenumeratę i z tego tytułu wykupiłem prenumeratę na portalu redakcji gazety po atrakcyjnej cenie.
odpowiedź