SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-sport i gaming: co mogą tam zrobić marki reklamowo i sprzedażowo? (analiza)

Wiele aktywacji marek w świat e-sportu ogranicza się dziś do pokazania logotypu. A to w świecie digitalu to dziś zdecydowanie za mało, można powiedzieć, że jest to marnowanie potencjału tego kanału komunikacji. Myślmy o e-sporcie czy gamingu jak o płaszczyźnie wielowymiarowej, wokół której możemy tworzyć content, historie, storytelling, oferty, reagować na zasadzie real time w komunikacji - potencjał marketingowy e-sportu analizują Maciej Boroń i Tomasz Przeździecki z Mediacom Beyond Advertising.

Dołącz do dyskusji: E-sport i gaming: co mogą tam zrobić marki reklamowo i sprzedażowo? (analiza)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl