SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ekspresy UMilk Nespresso reklamowane eventowo

W największych centrach handlowych ruszyła eventowa kampania promująca UMilk - nowe ekspresy kawowe marki Nespresso (Nestlé Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Momentum (McCann Worldgroup).

Dołącz do dyskusji: Ekspresy UMilk Nespresso reklamowane eventowo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Davee
"Ponadto każdy, kto do końca października kupi ekspres UMilk, otrzyma voucher na kawę o wartości 245 zł." chyba portal podczas pisania artykuły był trochę niedoinformowany, bowiem jak zauważyłem promocja trwa do 10.11.2013r.
odpowiedź
User
antonina
A można wiedzieć kiedy będziecie w Katowicach (Silesia City Center)?
odpowiedź
User
aaa
od 31.10 do 10.11
odpowiedź

najnowsze wiadomości