SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

W poniedziałek platforma uruchomiła kolejny kanał komunikacji z abonentami - eBOK.

Dołącz do dyskusji: Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Józef Pawlak jozefpawlak123@gmail.com
Dn.17.10.2016 r. zawarłem umowę na swiadczenie usług w zakresie telewizji cyfrowej "Polsat cyfrowy" Od 5.12.2016 mam dostęp jedynie do kanału TVP info. /korzystam z telewizji "naziemnej"/ Nie mam zaległości w opłatach. Nie mam też możliwości reklamacji, ponieważ punkt w Nowogardzie, w którym zawierałem umowę został zlikwidowany. Pozostało mi płacenie rachunków. Nadmienić wypada, że jakość dostarczanego programu znacznie odbiega od naziemnego w wersji HD. Najchętniej wypadałoby rozwiązać umowę
odpowiedź