SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Enea chce zbadać efektywność swoich działań sponsoringowych

Spółka Enea SA, dostawca energii elektrycznej planuje zatrudnić agencję badawczą, która na jej zlecenie zajmie się monitoringiem efektywności działań sponsoringowych - zarówno dotychczasowych, jak i obecnie prowadzonych.

Dołącz do dyskusji: Enea chce zbadać efektywność swoich działań sponsoringowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Ciekawa koncepcja. Pewnie nie podadzą do publicznej wiadomości, ale sam jestem ciekaw efektów, skuteczności sponsoringu - nie tylko w przypadku tej firmy.
odpowiedź
User
diksi
to enea coś sponsorowała? i nie sprawdzali tego? kurka wodna, kto tam pracuje?
odpowiedź