SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euforia bez biegania w kampanii aplikacji mobilnej z kontem 360° w Banku Millennium (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest aplikacja mobilna dostępna z kontem 360°. Akcja została przygotowana przez firmy Change, Initiative Warszawa i Isobar Poland.

Dołącz do dyskusji: Euforia bez biegania w kampanii aplikacji mobilnej z kontem 360° w Banku Millennium (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trihab
Kiedyś mieli ciekawsze reklamy z fajnymi ciekawostkami typu wielbłąd. Tyle w temacie.
odpowiedź