SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakt” i „Rzeczpospolita” więcej z reklam, „GW”, „SE” i „DGP” - mniej (TOP10)

W sierpniu polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 0,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty tych przychodów zanotowały „Fakt”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Pomorska” i „Express Ilustrowany”, a spore spadki - „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna”.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” i „Rzeczpospolita” więcej z reklam, „GW”, „SE” i „DGP” - mniej (TOP10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K
BRAWO MARTA &CO
odpowiedź
User
Drukarz
Tia cennikowo wzrosty a na koncie bida...
odpowiedź
User
A
Mamy kryzys. Obetnijmy więc zarobki kolejnym dziennikarzom. Najważniejsze są przecież reklamy, a co koło nich wstawimy- kogoś to jeszcze obchodzi?
odpowiedź