SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakt” i „Super Express” więcej z reklam, „DGP” i „GW” - mniej

W marcu br. polskie dzienniki cennikowo zarobiły z reklam prawie 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”, a spore wzrosty osiągnęły „Fakt” i „Super Express”.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” i „Super Express” więcej z reklam, „DGP” i „GW” - mniej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Skoro Polski The Times ma lepsze wyniki, to dlaczego ludzie w Polsce Dzienniku Zachodnim zpierda..... za głodowe stawki, a kierownictwo tegoż chylącego się do upadku szmatławca trwoni kasę na lewo i prawo.
odpowiedź
User
A17
Stosy niesprzedanej Wyborczej straszą na półkach, kto chce się jeszcze tam reklamować? Zostali ostatni wierni czytelnicy, głównie dziadki po 60-tce...
odpowiedź