Firmy farmaceutyczne 1,5 mld zł na reklamę. GlaxoSmithKline, Novartis i US Pharmacia w dół
W I połowie br. firmy z sektora farmaceutycznego cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 1 536 mln zł. Prawie jedną trzecią tych wydatków stanowił budżet Aflofarmu, a w skali roku spadły wydatki GlaxoSmithKline, Novartis Poland i US Pharmacia.
Dołącz do dyskusji: Firmy farmaceutyczne 1,5 mld zł na reklamę. GlaxoSmithKline, Novartis i US Pharmacia w dół
wyluzuj bracie. wydatki są RC, w przypadku wymienionych firm - pewnie ponad 90% stanowi tv, o gigantycznym rabacie - nie ma nawet co wspominać.
I stąd - nie wyliczysz (stosując proporcje) udziału wydatków w necie..
Na dokładkę w reklamówkach coraz częściej biorą udział DZIECI. SKANDALl!!!!
Jedyne ,,w miarę mało szkodliwe' leki to wszystkie na bazie PARACETAMOLU.
Nie bierzcie leków NLPZ, a już w żadnym wypadku nie podawajcie im dzieciom