SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frisco zwiększyło sprzedaż o 100 mln zł. W górę także wpływy Inmedio

W ub.r. przychody internetowego dyskontu Frisco poszły w górę o 38 proc. do 384 mln zł. Należąca też do Eurocashu sieć saloników prasowych Inmedio zwiększyła o prawie 9 proc., na koniec roku liczyła 422 placówki.

Dołącz do dyskusji: Frisco zwiększyło sprzedaż o 100 mln zł. W górę także wpływy Inmedio

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
inwestor
Przecież Frisco zrobiło 384 mln sprzedaży w 2022
piszecie nieprawdę
odpowiedź