SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży dzienników regionalnych. Wszystkie tytuły na minusie

W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”, a tuż za nią znalazły się „Dziennik Zachodni” i „Głos Wielkopolski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Kurier Lubelski”.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Pomorska” na czele sprzedaży dzienników regionalnych. Wszystkie tytuły na minusie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oksymoron
No to wkrótce średnia sprzedaż najlepszych gazet będzie poniżej 40 000. Ciekawe kiedy zaczną sie masowe zamknięcia. Ogólnie gazet regionalnych żal, ale cóż, takie zmiany cywilizacyjne. Z drugiej strony świadomość że rodzina D. straci na tym biznesie dużo hajsu, bezcenna:)
odpowiedź
User
gość
ludzie wola w Internecie sobie poczytać lokalne newsy, niż kupować prasę :)
odpowiedź
User
Olka
A w Krakowie nawet świetna p. Cetera-Bulka z tak marnymi pracownikami jakich zostawiła p. Podlińska i Niski nie zrobi nic i aż żal patrzeć, ze w jednym z najbogatszych, i, największych miast, pełnym intelektualnych ludzi w Polsce prasa lokalnych sprzedaje się jak w małych miasteczkach. Cóż z pustego i Salomon nie naleje.
odpowiedź