SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazety w I płr. mniej z reklam. „Fakt”, „DGP” i „GW” w dół

W I połowie br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 8,4 proc. mniej niż przed rokiem. Spore spadki tych wpływów zanotowały „Fakt”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”, za to duży wzrost osiągnął „Przegląd Sportowy”.

Dołącz do dyskusji: Gazety w I płr. mniej z reklam. „Fakt”, „DGP” i „GW” w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plum
Kogo obchodzi jeszcze prasa, do tego dane cennikowe, trzeba uwzglednic 90% rabatu. Ostatnio tyle wynegocjowalem w prasie kolorowej :). Cennik mieli z kosmosu.
odpowiedź
User
Bo wrzystkie Ryśki to fajne chłopaki!
Ale jazda 31% mniej kasy z reklam w DGP. Trochę to dużo. Ale jakoś mi ich nie szkoda.
odpowiedź
User
czytelnik
Wpływy większe w Polska? brzuch mnie boli ze śmiechu, to jest takie dno! Do tego faktycznie rabaty największe ze wszystkich innych tytułów, ale co się dziwić inaczej nikt by tam nic nie kupił!!! Sprzedaż leci im na pysk, czytelnictwo w regionach też (np. w Małopolsce mają dwie gazety a wyprzedza ich Fakt!!!) i co niby dzięki temu kampanie mają być skuteczniejsze?
odpowiedź