SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gino Rossi rusza z kampanią „Piękne chwile. Piękne życie” (wideo)

Sieć sklepów obuwniczych CCC rusza z kampanią reklamową, promującą ofertę marki Gino Rossi (przejętej przez grupę CCC). Działania pod hasłem „Piękne chwile. Piękne życie” przygotowały 2012 Agency, dział marketingu CCC, Lemon Films, MullenLowe MediaHub i H2O Creative.

Dołącz do dyskusji: Gino Rossi rusza z kampanią „Piękne chwile. Piękne życie” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oliwia
Kto był stylista? Jakiej marki ubrania wykorzystano w sesji?
odpowiedź