SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GroupM wprowadza narzędzie Precious łączące dane o oglądalności i zakupach

Sieć GroupM, do której należą takie domy mediowe, jak MEC czy Mindshare wprowadza Precious- narzędzie do planowania mediów, które w oparciu o zachowania zakupowe definiuje grupy celowe. Pierwsze wyniki zostaną zaprezentowane w październiku.

Dołącz do dyskusji: GroupM wprowadza narzędzie Precious łączące dane o oglądalności i zakupach

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuku Rychu
No a później będzie płacz, żeby te programy za darmo "z ręki" kupić.... Polski rynek i podejścia jakościowe, to jak rozmowa z chłopem małorolnym o lotach w kosmos.
odpowiedź
User
nicky
to jak teraz p. Szysz będzie to audytował ???
odpowiedź
User
artur
to jak teraz p. Szysz będzie to audytował ???


Jak to jak ? Tak jak zawsze - tabelkom w ekscelu :)
odpowiedź