SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa CCC: ponad 60 proc. więcej z e-commerce, 108 sklepów stacjonarnych do zamknięcia

W trzecim kwartale br. Grupa CCC (należą też do niej marki eobuwie, Gino Rossi i DeeZee) osiągnęła wzrost wpływów o 8 proc. do 1,45 mld zł, a jej strata netto wzrosła z 43,4 do 60,4 mln zł. Przychody z e-commerce wzrosły o 61 proc. Firma mocno zwolniła tempo otwierania nowych sklepów stacjonarnych, w br. zamknie 108 takich placówek.

Dołącz do dyskusji: Grupa CCC: ponad 60 proc. więcej z e-commerce, 108 sklepów stacjonarnych do zamknięcia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl