SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Essilor zachęca do badania wzroku po 40. roku życia

Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych, wystartowała z edukacyjną akcją "Czas na wzrok 40+", zachęcającą do badań wzroku. Działania przygotowały Schulz brand friendly, Polymus i Marketing & Communications Consultants.

Dołącz do dyskusji: Grupa Essilor zachęca do badania wzroku po 40. roku życia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Estera
Ja polecam salony Rozmus (rozmus.co) - stawiają duży nacisk na profesjonalizm badanych klientów,
różnorodność opraw od tanich produktów po markowe bardzo wysokiej jakości i prowadzone badania wzroku przez optometrystów są bezpłatne

odpowiedź