SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Walk: zmalały wpływy agencji kreatywnej, wzrosły z eventów, digitalu i PR

Grupa Walk odnotowała w 2019 oku wzrost wpływów w spółkach zajmujących się eventami, digitalem i PR-em (odpowiednio o 18,4 proc., 18,9 proc. i 24,3 proc.). Spadek wpływów o 7,6 proc. zanotowała zajmująca się kreacją reklamową agencja Walk Creative.

Dołącz do dyskusji: Grupa Walk: zmalały wpływy agencji kreatywnej, wzrosły z eventów, digitalu i PR

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rob
To oni wznowili działalność? Podwykonawcom zaleca się 100% zaliczki.
odpowiedź
User
pytam
Warto tam aplikowac do Walka do pracy?
odpowiedź