SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„GW” i „Rz” mocno w dół z reklam. W górę „Super Express”

W maju br. gazety zarobiły z reklam prawie 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a największy wzrost - „SE”.

Dołącz do dyskusji: „GW” i „Rz” mocno w dół z reklam. W górę „Super Express”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
japytam
Ciekawe skad Rzepa ma (jeszcze) kase na dokladanie do ceny Uważam Rze ,utrzymywac cene 2,90 ?G.Wyborcza juz zapowiedziała zmiany -oszczednosci od jesieni!
odpowiedź
User
olaf
GW zapowiedziała zmiany - oszczędności od jesieni - taki tekst w przypadku Agory można wpisywać co kwartał o paru lat. Oni nic nie robią tylko oszczędzają. Ciekawe na czym tym razem, zwolnią zatrudnionych na umowach o dzieło? Bo przecież nie mistrzów piszących za grube pieniądze jeden tekst na miesiąc lub dwa.
odpowiedź
User
lolek
agora przecież ma się bardzo dobrze. Teraz podbiła w zasadzie internet nawet. Więc na pewno z biedy nie narzekają;].
odpowiedź