SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu

Agencja Hash.fm, realizująca kampanie marketingowe z twórcami internetowymi, w ub.r. zanotowała 3,82 mln zł wpływów sprzedażowych, o 34,9 proc. więcej niż w 2016 roku. Natomiast wynik netto spółki pogorszył się z 323,7 tys. zł zysku do 11,7 tys. zł straty.

Dołącz do dyskusji: Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wydech
Jeden z najwiekszych balonow na rynku.
odpowiedź