SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Herbapol promuje syropy Owocowa Spiżarnia (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Herbapolu „I dzień smakuje lepiej”, tym razem promująca syropy Owocowa Spiżarnia. Za akcję odpowiadają MullenLowe Warsaw, OTO Film oraz Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Herbapol promuje syropy Owocowa Spiżarnia (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Syrop glukozowo-fruktozowy...
barwnik, 0,5% naturalnego soku. Po prostu 100% natury, jak ze spiżarni kochanej babuni.
odpowiedź
User
wincey & wincey
a reklama tak miałka, że kończąc ten wpis już nie pamiętam o czym była ;/
odpowiedź
User
Dager
jaki jest tytul piosenki z tej reklamy??
odpowiedź