SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny

Polski oddział koncernu Huawei zmienia swoją strategię marketingową. Firma chce postawić w komunikacji z użytkownikami na cenę swoich produktów i edukację. Firma rusza z nową kampanią reklamową smartfonów P40 lite w radio i internecie, ale nie planuje telewizyjnych spotów. - Robert Lewandowski pozostaje ambasadorem naszej marki. Na razie nie przewidujemy angażowania do współpracy nowych influencerów i wynika to częściowo z nowej strategii - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i segmentu digital Huawei w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Apple
ten za 9999 powinien odnieść sukces sprzedażowy i wygryzie konkurencję.
odpowiedź
User
:D
Niskie ceny - 9999 zl. :)
odpowiedź
User
AW
Lewandowski ty komunisto!!!!
SKOŃCZ Z HUAWEI RAZ NA ZAWSZE!!!!!
odpowiedź