SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łączny czas emisji wszystkich reklam telewizyjnych w lipcu wyniósł 16 tys. godzin (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2017 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.

Dołącz do dyskusji: Łączny czas emisji wszystkich reklam telewizyjnych w lipcu wyniósł 16 tys. godzin (raport)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robi
Tylko idiota poddaje się wpływom reklam. Tylko idiota je ogląda. Większość reklam zresztą była i chyba nadal jest tak głupia że raczej odpycha od zakupu jakiegoś produktu czy usługi niż do nie niego zachęca.
odpowiedź