SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

InPost promuje wysyłkę paczek bez etykiet

Wystartowała kampania reklamowa InPostu, która informuje o możliwości nadawania przesyłki w aplikacji bez drukowania etykiety, bez kolejek i przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Za projekt odpowiada agencja BBDO.

Dołącz do dyskusji: InPost promuje wysyłkę paczek bez etykiet

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ka
99,9% spoleczenstwa sie nie utozsamia. Grupa klientów inPost dowie sie o braku etykiety ze strony www, Grupa nie uzywających inPost wogóle nie odniesie tych filmów do swoich potrzeb. Podsumowując: drogie, ale bezcelowe ;-)
odpowiedź