SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet negatywnie wpływa na popularność innych mediów

Ilość czasu spędzanego przez internautów w sieci odciska swoje piętno na intensywności korzystania z pozostałych mediów - wynika z globalnego badania Digital Life przygotowanego przez firmę TNS.

Dołącz do dyskusji: Internet negatywnie wpływa na popularność innych mediów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
W internecie obejrzę mecz, którego nie obejrzę w TV, albo film jeszcze zanim trafi do polskich kin, a który grany jest od jakiegoś czasu w kinach w USA. W internecie mogę sobie spokojnie odsłuchać całej płyty czy obejrzeć teledyski danego wykonawcy lub składanki dance-pop bez proszenia o łaskę sprzedawcy. Internet stale się rozwija i rozwijają się także bezpłatne serwisy z bezpłatną ofertą filmową VOD, a telewizje wkrótce będą walczyć wyłącznie o starszych widzów, którzy nie korzystają z internetu.
odpowiedź
User
oro
dlatego tak jest że w telewizji zrobił sie syf jest wiecej reklam niż programu ludzie już maja dosc nie da sie ogladac telewizji reklamy ja zabiły komercia
odpowiedź
User
olo
czy portal moze zamowic analize trendow w reklamach/spotach tivi
jakie trendy sie pojawiaja,jaka jest dynamika,i z czym trendy koreluja
/kreatywnosc firmy-nasladownictwo,plagiat- brak mozgu u tworcy/,
i jak to sie ma do odbioru / skuteczny przekaz,wywolujacy agresje,
wstret do reklam/ i inne.
moze na poczatek okres 2011 r /swiezo w pamieci,he,he/,
odpowiedź