SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Karolak: jak zrobić skuteczną kampanię na podstawie Effie Awards 2016

Gwarancją sukcesu na Effie jest kampania w telewizji, można zaryzykować całkiem wyrafinowany przekaz, bo jest szansa że odbiorca zrozumie, a przy kampaniach społecznych wystarczy skupić się na zasięgu i efekcie wirusowym - takie wnioski dla Wirtualnemedia.pl ma po tegorocznej edycji Effie Awards Jacek Karolak, dyrektor strategii w K2, trzykrotny juror w konkursie Effie.

Dołącz do dyskusji: Jacek Karolak: jak zrobić skuteczną kampanię na podstawie Effie Awards 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl