W swoim najnowszym raporcie o nazwie 'Responsiveness to Ads AcrossMedia' firma badawcza Mediamark Research & Intelligence (MRI)podzieliła dorosłych Amerykanów na sześć segmentów pod względemmediów poprzez które preferują otrzymywanie reklam.
Dołącz do dyskusji: Jak konsumenci wolą otrzymywać reklamy?
0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dołącz do dyskusji: Jak konsumenci wolą otrzymywać reklamy?