SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak ochronić wizerunek firmy podczas cyberataku

Przygotowany plan działań, regularne ćwiczenie go, zabezpieczenie dodatkowych zasobów, pozyskanie ambasadorów, odzyskanie zaufania - to rady Anny Hahn-Leśniewskiej, wiceprezes agencji Partner of Promotion, do których powinny zastosować się firmy, by w sytuacji cyberataku ponieść możliwie jak najmniejsze straty wizerunkowe.

Dołącz do dyskusji: Jak ochronić wizerunek firmy podczas cyberataku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
częsty gość...
Ja natomiast bym Pani Annie doradzał, by posprzątali swoje biuro w PoP, bo jak się do Was wchodzi, to nie wiadomo czy to była bomba, powstanie czy też dopiero co rozpoczęty remont... A dopiero potem brał się za doradzanie innym jak dbać o wizerunek...
odpowiedź