SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz w pionie sprzedaży Netsprintu

Z początkiem roku Grupa Netsprint wprowadziła nową strukturę pionu sprzedaży - powstały działy odpowiedzialne za realizację budżetów w poszczególnych obszarach działalności: performance, content marketing, big data, email marketing, mobile, strategy sales i campaign management. Do zespołu dołączyli Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz.

Dołącz do dyskusji: Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz w pionie sprzedaży Netsprintu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl