SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Pruszyńska: Nie można szufladkować PR

- Zmuszanie agencji PR do wygenerowania konkretnej liczby publikacji pokazuje niezrozumienie istoty PR - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Pruszyńska, szefowa agencji Headlines Porter Novelli.

Dołącz do dyskusji: Joanna Pruszyńska: Nie można szufladkować PR

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
*
"Już w 2006 roku spotkaliśmy się z praktyką domu mediowego, który negocjując dla naszego klienta plan mediowy „wymuszał” dodatkowe zamieszczanie informacji o ich produktach na stronach redakcyjnych. Media, w tym opiniotwórcze tytuły, również wychodzą z taką ofertą bezpośrednio do klientów. Próbowaliśmy to zmienić. Z naszym branżowym stowarzyszeniem ZFPR stworzyliśmy program „Media Transparency”, którego celem było nagłośnienia tego problemu i niezgodności prawnej takich praktyk z dyrektywą unijną" - Widać próby spełzly na niczym, bo jak widać P&G nadal używa tzw. darmowych PRów w pismach kobiecych a ZFPR i inne agencje kompletnie nic z tym nie robią.
odpowiedź
User
nick
A ten artykuł to niby co innego jak nie reklama firmy Headlines i jej klientów?!
I inne wywiady z właścicielką w prasie kobiecej, mające rozreklamować padającą agencję...
Dlaczego pani Pruszyńska tak ochoczo sypie nazwami swoich klientów? To jest właśnie darmowy PR....
odpowiedź
User
http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/
Joanna Pruszyńska: Nie można szufladkować PR
[url=http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/][/url]
odpowiedź