SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KER: reklamy Euro RTV AGD z uczniami obiecującymi dobre oceny to promocja niewłaściwych zachowań dzieci

Reklamy sieci marketów Euro RTV AGD z hasłem „Mój kandydat na wrzesień” są niezgodne z branżowym kodeksem etycznym, bo promują niewłaściwe wzorce zachowań dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy.

Dołącz do dyskusji: KER: reklamy Euro RTV AGD z uczniami obiecującymi dobre oceny to promocja niewłaściwych zachowań dzieci

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Też mnie ta reklama zbulwersowała.
odpowiedź

najnowsze wiadomości