SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Kornacki w kampanii Škody Octavii

Rozpoczęła się kampania marketingowa nowej wersji samochodu Škoda Octavia. W akcji bierze udział dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki, związany m.in. z TVN Turbo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Golden Submarine, PHD Rocket i Isobar Group.

Dołącz do dyskusji: Adam Kornacki w kampanii Škody Octavii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antonio
Dziennikarz samochodowy występujący w reklamie jednej marki przestaje być wiarygodny. Szkoda, bo osobiście bardzo ceniłem spostrzeżenia i oceny Adama... nie oceniam, bo pokusa finansowa pewnie była zachęcająca, ale żałuję.
odpowiedź