SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Komisarz Alex” pokonał Polsat i TVP2. 6,1 mln zł z reklam

Siódmą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,39 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu szóstą edycję produkcji. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,07 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Komisarz Alex” pokonał Polsat i TVP2. 6,1 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pawel76
Serial musi wrócić na jesień przyszłego roku.Jest fantastyczny
odpowiedź
User
szulc 22
W 8 seri serialu nie będzie Lucyny
odpowiedź