SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komisja Etyki Reklamy: „łóżkowy” spot Toyoty bez dyskryminacji kobiet i demoralizacji

Radiowy spot promujący zakup samochodów Toyota w kredycie 50/50 nie zawiera treści dyskryminujących kobiety - oceniła Komisja Etyki Reklamy, dodając, że humorystyczna konwencja usprawiedliwia treść spotu.

Dołącz do dyskusji: Komisja Etyki Reklamy: „łóżkowy” spot Toyoty bez dyskryminacji kobiet i demoralizacji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Dla rzetelności informacji wartoby dać linka do opisywanej reklamy. Jest dostępna np. tu:
https://www.youtube.com/watch?v=XNmDl-y4uok
odpowiedź
User
Arek
Znam tę reklamę. I filmy Barei. Widać, a raczej słychać, jak byk, że scenka w spocie wzorowana jest na (faktycznie) łóżkowej scence z "Misia" - Ochódzķi z głupiutką Aleksandrą (ta od " ja taka nieubrana jestem"). Jak się ma takie "inspiracje" z Barei, to tudno się dziwić, że kobiety czują sie tym spotem obrażane. Zwłaszcza, gdy się jeszcze tłumaczy, że kobieta w spocie jest właśnie przedstawiona jako zaradna itp. To nieudana reklama i tyle. Lepiej niech Toyota zadziała PR-owo, nim Polki zostawią ją dla równościowego, szwedzkiego Volvo :)
odpowiedź

najnowsze wiadomości