SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Uniqa komunikuje połączenie z marką AXA kampanią „Pomyśl, ile można zdziałać razem”

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa ubezpieczyciela Uniqa, komunikująca połączenie z marką AXA. Wkrótce obie firmy będą już działać pod nazwą Uniqa. Kampanię przygotowały PZL, Papaya Films, Rio de Post, Arena Media i Value Media.

Dołącz do dyskusji: Uniqa komunikuje połączenie z marką AXA kampanią „Pomyśl, ile można zdziałać razem”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Ceny w Uniqa są sporo wyższe niż Axa więc ciekawe czym korpo bełkot i kolorowe reklamy są w stanie utrzymać klientów przy odnowieniach polis.
odpowiedź
User
Kaziu
Już jest lepiej, w końcu można zawrzeć polisę od dnia w którym się ją kupuje a nie od następnego. Przez te głupotę axa traciła wszystkich klientów którzy kupili auto sprowadzone i niezarejestrowane. A ceny nadal ok.
odpowiedź
User
Jacek
No i dobrze, myślę że obu firmom wyjdzie to na lepsze. A reklama zachęcająca, świetny pomysł
odpowiedź